Hip hip hurraaa…blog-momse har fødselsdag!!!

20130612-180349.jpgSelv om jeg elsker at få gaver og altid er nysgerrig som et lille barn, så elsker jeg endnu mere at give gaver til andre. Så I skal også have glæde af, at jeg i dag har fødselsdag.

I går udkom Rosenkilde & Bahnhof med “Sonjas sidste vilje“. En sjov og rørende tante-lit, som garanterer et smil på læben. 2 heldige læsere kan få et eksemplar – helt dugfrisk fra tryk.

Eller hvad med en god krimi fra Carin Gerhardsen? Den 5. bog i Hammarby-serien “Klaverstemmeren” er også netop udkommet og endnu 2 læsere kan glædes med spændende sommerlæsning til ferien.

Og vi giver den lige fuld skue og udvider puljen i konkurrencen om AJ Kazinski’s nye bog “Forfølgerne”, hvor jeg på torsdag nu finder hele 3 vindere af bogen!

Hvis du gerne vil deltage i lodtrækningen om disse pragtfulde bøger, skal du blot Like Andrup’s Bookshelf på Facebook OG skrive en kommentar til dette indlæg i kommentarfeltet her på bloggen. Vinderne postes her på siden senere på ugen.

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig dag – og hvis vejret ikke arter sig, så husk på, at jeg er ikke den eneste, der har fødselsdag i dag. Fx har Forfatter Mads Peder Nordbo også fødselsdag 🙂 🙂 🙂 Stort tillykke til dig, Mads!

Fødselsdagskonkurrencen er venligst sponsoreret af Rosenkilde & Bahnhof, People’s Press og Politikens Forlag. Stor tak til dem!

 

19 thoughts on “Hip hip hurraaa…blog-momse har fødselsdag!!!

  1. Bente Hviid Rasmussen siger:

    Tillykke med fødselsdagen – håber du er blevet forkælet og fået en masse dejlige gaver 🙂

    Like

  2. ajnat siger:

    Tillykke!! 😀 håber du har haft en god dag.
    Jeg deltager selvfølgelig. Forfølgerne (og ja de andre) må meget gerne pynte på min hylde 😉

    Like

  3. Lisbeth Glud siger:

    TILLYKKE, TILLYKKE med fødselsdagen; det bliver helt sikkert en dejlig dag – ovenikøbet får du glæde ved at give! Vi siger mange tak. 😉

    Like

  4. Jesper Antonsen siger:

    Tillykke med fødselsdagen – hvor er det flot af dig at give gaver i stedet for at gå gaver 😛

    Like

  5. Freddy Thorning siger:

    Et stort og varmt tillykke med fødselsdagen – og at du giver gaver væk på din dag er jo den omvendte verden, men jeg stiller mig da gerne op i køen af håbefulde bogelskere.

    Håber du får en dejlig dag fuld af forkælelse.

    Like

  6. Lisbeth Maja Sørensen siger:

    Stort tillykke med fødselsdagen! Herligt, at du gerne vil give os nogle spændende bøger!

    Like

  7. Anette Mortensen siger:

    Kæmpe hilsen herfra med ønsket om, at du får en rigtig god fødselsdag 🙂
    Det er super sødt af dig og de respektive forlag at udlove bøger.
    Jeg vil meget gerne være i lodtrækningerne 😉

    Like

  8. majasf siger:

    STORT tillykke med din fødselsdag og hold nu op, hvor er det fantastisk at du gerne vil forkæle os andre 🙂 🙂 Tak for denne konkurrence 🙂

    Like

  9. Karina Amstrup Thomsen siger:

    Stort TILLYKKE med dagen – håber det bliver en rigtig god dag! (Og så håber jeg, at jeg er en af de heldige :-))

    Like

Skriv et svar

