Verdens bogdag…

verdens_bogdagI dag er det Verdens Bogdag. Den fejrer man fx i Spanien ved at give en bog og en rose til én man holder af. I 1995 blev datoen den 23. april udpeget af UNESCO som bogens og ophavsrettens dag.

Her på bloggen skal Verdens Bogdag også fejres, og jeg har valgt at forkæle én af mine meget trofaste læsere med Ninni Schulman’s nyeste krimi “Svar, hvis du kan høre mig”.

Denne trofaste læser er altid frisk med kommentarer, spørgsmål, forslag og ikke mindst en stor hjælp til at holde mig opdateret på nyudgivelser, specielt i den erotiske genre. Hun fortæller mig ofte, at hun sætter stor pris på mine anmeldelser og bruger dem tydeligvis til at guide hende i bøgernes gigantisk univers. Det sætter jeg stor, stor pris på…

…så kære Merete Spilcker, tusind tak for din interesse i bloggen. Du er med til at gøre en forskel. Rosen må du desværre nøjes med et billede af, men hvis du vil sende mig din postadresse på rikkeajensen@gmail.com vil jeg sende dig en lille hilsen.

I ønskes alle en glædelig bogdag og husk nu at glæde én derude…

verdens bogdag 2014

8 thoughts on “Verdens bogdag…

  1. merete spilcker siger:

    Så blev min gave osse læst :O)) Det var en af de bedre nordiske krimier jeg længe har læst… Jeg har nok egentlig fået nok for en tid af krimier, men jeg var ret vild med denne og måden den var skrevet på. Og så var det jo først til sidst jeg fik morderen afsløret og det kom sgu bag på mig at det var ham. Jeg prøvede ellers at gætte på hvem det var men det var umuligt :O)) Jeg har faktisk fået mod på at læse nogle af de andre bøger hun har skrevet:O)

    Like

  2. merete spilcker siger:

    Aj nu bliver jeg sgu da helt rørt… Tusind tak Rikke:O) Jeg føler mig bare så heldig at jeg “faldt” over din blog efter flere ugers søgning, hvor jeg bare ikke kunne identificere mig med personen der stod for den. Så fandt jeg dig- helt nede på jorden og du har bloggen for at vi læsere har et sted hvor vi kan få saglig “kritik” af bøgerne og ikke en selv- promotion af dig selv tak for det:O)
    Knus fra Merete

    Like

  3. Simone siger:

    Det er altså virkelig en fantastisk dag! Og hvor fejrer du den virkelig på bedste vis – det er i hvert fald meget betænksomt af dig, at give en bog til en trofast læser af bloggen 🙂

    Like

Skriv et svar

