Maya Banks skuffer ikke…

Anmeldelse: Glød af Maya Banks

glød5 stjernerJeg indrømmer det. Jeg har svigtet min familie i et helt døgn og dedikeret det til Bethany og Jace. Det har været et intenst døgn, hvor jeg har fulgt dem i medgang og modgang. Jeg var vildt med prinsesse-drømmen, som Bethany får lov at opleve, at det fattige og lusede møder rigdom og magt. Det får bølgerne til at gå højt, og bogen byder både på intensitet, drama og masser af kærligheden, desperation og underkastelse. Titlen “Glød” er meget passende. Allerede efter få sider var jeg tændt og lagde kun nødtørftigt bogen fra mig for fodre familien. Efter et heftigt døgn, sad jeg med en dejlig oplevelse og et brændende ønske om at få lov til at læse den sidste bog i trilogien. Det kan kun gå for langsomt. Denne serie er absolut helt på niveau med på Fifty Shades/Crossfire-bølgen…

5 thoughts on “Maya Banks skuffer ikke…

• merete spilcker siger:

Nej det er altid et dilemma… Vi vil gerne videre i bøgerne for at se hvad er sker, men det betyder jo osse at de slutter;O( Det er sikkert osse derfor at fans over hele verden “skriger” på en fortsættelse til FSOG- det skulle så være en bog om CG P.O.V. Men desværre alt får jo en ende. Så er det dejligt der er så mange nye bøger på vej vi kan forelske os i;O))

Like

1. Bente Hviid Rasmussen siger:

Dejligt, at du endelig fik en dejlig læse oplevelse 🙂 Det er rigtig dejligt med dine anmeldelser, da det giver en god indikation om det er en bog som jeg vil kunne lide. Denne glæder jeg mig til at nyde i sommerferien

Like

• rikkeandrup siger:

Kære Bente, hvor er jeg glad for at du finder mine anmeldelser anvendelige 🙂 og Glød var helt sikkert en af de bedre. Jeg er pt i gang med Eloise og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg syntes om den indtil nu…Hmmm…vi må se hvad det ender ud med 😉

Like

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo