Forlaget Dreamlitt oser af kvalitet og målrettethed

DreamLitt er et nyt forlag med et banebrydende koncept, som satser på e-bøger.

“For os handler god litteratur om nærværende, medrivende fortællinger, billedskabende beskrivelser og interessante personer både i og bag det enkelte værk. Vi er drevet og båret af etablerede forfattere og ved, hvad der kræves af knowhow for at skabe en god bog. Derfor vil vi også gerne have tilknyttet så mange og så gode redaktører, korrekturlæsere og andre medarbejdere som muligt.”

Læse mere om forlaget her http://www.dreamlitt.com/

Anmeldelse: Den forkerte forfatter af Carl Tesbaum

4 stjernerDen forkerte forfatter

Jeg er sikker på, at en læser, som også har haft fornøjelsen af at læse Karen Blixen’s “Syv fantastiske fortællinger”, vil have en helt anden indgangsvinkel til “Den forkerte forfatter” end jeg.

Jeg har ikke selv læst “Syv fantastiske fortællinger” (endnu), men dog mener jeg, at med min helt egen fortolkning af fortællingerne, har jeg fået en litterær oplevelse, som har gjort indtryk på mig.

Jeg havde på intet tidspunkt nogen idé om, hvor denne historie ville bringe mig hen. Hver fortælling var meget forskellige, og jeg blev bragt vidt omkring, men alligevel lykkedes det forfatteren at samle alle guldkornene og smelte oplevelserne sammen med en dybere mening.

Fortællingerne handler om livet og livets tilfældigheder og de valg vi træffer gennem livet eller som andre træffer for os. Fortællingerne handler om kærlighed, misforstået kærlighed, lykke og ulykke.

Samtidig med et indblik i en mand (u)lykkelige tilværelse, kommer fortidens handlinger snigende og indhenter ham. Spændingen blev holdt i live, og jeg var motiveret til den sidste side.

En meget anderledes og spændende fortælling, som er kunstnerisk smuk fortalt.

“Den forkerte forfatter” kommer i handlen i morgen den 3. juni.

4 thoughts on “Forlaget Dreamlitt oser af kvalitet og målrettethed

  1. Rikki siger:

    Nu er dette en traditionel bog, som også kommer på tryk den 13 juni.
    I første omgang bliver den leveret til e-butikker i morgen.

    Tak for den flotte anmeldelse

    Like

  2. rikkeandrup siger:

    Ja, jeg har blandt andet set nogle app’s, hvor de virkelig udnytter det digitale medie’s potentiale. Der er helt sikkert nogle spændende muligheder, som også rammer et bredere publikum.

    Like

Skriv et svar

